Doprava
Od jaké výše jsou náklady na dopravu zdarma?
Od 99€ výrobku jsou náklady na dopravu zdarma. V ostatních případech činí náklady na dopravu 7,99€ za standardní doručení.
Kdy obdržím svou objednávku?
Standardní doba dodání je 72/96 pracovních hodin od potvrzení platby. V případě bankovního převodu může v závislosti na bance trvat 1 až 2. Při platbě přes PayPal, kreditní kartou odeslána tentýž den, pokud byla provedena do 17 hodin.
Existují i jiné způsoby doručení mé objednávky?
Do České republiky zasíláme pouze společností DPD - GLS.
Existuje nějaký příplatek za dopravu v závislosti na místě mého bydliště?
Považujeme za spravedlivé, aby všichni naši zákazníci nakupovali za stejných podmínek, proto jsme stanovili pevnou cenu.
Zasíláte zboží do Ameriky?
S politováním vás musíme informovat, že v současné době zasíláme zboží pouze do kontinentální Evropy. Do Ameriky nemáme možnost naše výrobky dodávat.
Moje sledovací číslo uvádí chybu, proč tomu tak je?
Sledovací číslo obvykle funguje správně den po odeslání objednávky. Zkontrolujte prosím číslo sledování později, a pokud problém přetrvává, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem na adrese [email protected].
Zdá se, že moje objednávka utrpěla během přepravy újmu, co mohu dělat?
Doporučujeme zkontrolovat, zda je zboží v pořádku a zda nebylo během přepravy poškozeno. V případě, že je zboží rozbité, zašlete nám prosím fotografie stavu Vaší objednávky na adresu [email protected] do 24 hodin od převzetí objednávky, protože to je maximální lhůta, kterou pojišťovna cestovní kanceláře povoluje pro reklamaci rozbití během přepravy.
Platby
Jaká je minimální částka objednávky, aby bylo možné provést nákup?
Minimální výše objednávky je 50€ produktu bez nákladů na dopravu.
Jak mohu za svou objednávku zaplatit?
Platit můžete kreditní, debetní kartou, službou PayPal nebo bankovním převodem.
Jsou ceny uvedeny včetně DPH?
Ano, všechny naše webové ceny jsou včetně DPH.
Jsem intrakomunitární zákazník, jak mohu požádat o osvobození od DPH?
Chcete-li požádat o osvobození od DPH, musíte nám po dokončení objednávky zaslat e-mail na adresu [email protected], ve kterém uvedete své DIČ a že jste intrakomunitární zákazník. Po ověření, zda jste osvobozeni od DPH, vám rozdíl vrátíme na vaši kreditní kartu nebo účet PayPal a vaše další nákupy budou osvobozeny od DPH.
Je možné vytvořit fakturu s příplatkem za ekvivalenci?
Ano, doporučujeme, abyste nás kontaktovali před zadáním objednávky, aby mohla být správně vytvořena s tímto příplatkem.
Jaké kreditní a debetní karty mohu použít k platbě?
Můžete platit kartami Visa a MasterCard. Naše virtuální pokladna nepodporuje American Express.
Neumožňuje mi to platit kartou MasterCard. Je nějaký problém s vaší pokladnou?
Obraťte se prosím na svou banku a ověřte si, že máte aktivovanou funkci MasterCard Secure, která je pro platby tímto typem pokladny nezbytná.
Jaké jsou podmínky pro platbu prostřednictvím služby PayPal?
U zásilek přes PayPal se musí dodací adresa na vašem účtu PayPal shodovat s dodací adresou objednávky. V opačném případě nebude vaše objednávka odeslána, protože se na ni nevztahuje záruka PayPal.
Moje objednávka přes PayPal byla zrušena – proč?
Možná nedodržujete zásady ochrany prodávajícího a kupujícího společnosti PayPal. Pro více informací se obraťte přímo na společnost PayPal.
Proces nákupu
Jak mohu vygenerovat objednávku?
Pro vytvoření objednávky stačí přidat požadované položky do košíku a věnovat pozornost množství a odkazům, které přidáváte. Jakmile máte košík, musíte se zaregistrovat uvedením dodací adresy. Po uložení údajů můžete dokončit nákup výběrem preferovaného způsobu platby a způsobu dopravy. Můžete si vygenerovat libovolný počet adres, přičemž si vždy zvolíte doručovací a fakturační adresu, kterou v daném okamžiku potřebujete.
Musím být zákazníkem webových stránek, abych mohl/a nakupovat?
Abyste mohli u naší společnosti nakoupit, musíte se zaregistrovat jako zákazník a poté v nákupním košíku potvrdit nákup, který chcete provést.
Kdy nejpozději může být moje objednávka odeslána dnes?
Naše objednávky jsou odesílány během dne, pokud jsou podány do 17:00 hodin. Objednávky podané po této době budou odeslány následující den. Pokud je objednávka zadána v pátek, sobotu nebo den před státním svátkem, bude vyřízena následující pracovní den.
Moje objednávka nepřesahuje částku 50€. Mohu objednávku vyřídit jiným způsobem?
Objednávky, které nepřesahují tuto částku, nepřipravujeme ani nezpracováváme, protože doprava účtovaná zákazníkovi v mnoha případech nepřesahuje 50 % skutečné ceny objednávky.
Pokud jsem soukromá osoba, mohu si objednat zboží?
Žádný problém, objednávku můžete zadat jako soukromý zákazník. Stačí se zaregistrovat a provést platbu, přičemž dosáhnete minimální výše objednávky.
Pokud jsem firma, musím zadat své jméno a příjmení?
Přepravní agentury z bezpečnostních důvodů požadují jméno a příjmení osoby, která má zásilku na starosti. Pokud do příslušného pole adresy uvedete název společnosti, přepravní agentura bude mít oba parametry k dispozici a bude se na ně ptát nezřetelně.
Potřebuji fakturu s daňovými údaji, co mám udělat?
K objednávkám vždy generujeme fakturu. Pokud chcete, aby faktura obsahovala vaše daňové údaje, musíte do příslušného pole zadat název vaší společnosti, poté se zobrazí DIČ. Pokud se dodací a fakturační adresa liší, musíte při zadávání objednávky nebo ze svého zákaznického účtu vygenerovat novou adresu a vybrat ji při zadávání objednávky.
Jak mi pošlete fakturu?
Fakturu za vaši objednávku vám zašleme spolu s balíčkem v okamžiku doručení. Fakturu můžete také získat po přihlášení do svého zákaznického účtu a přejít do sekce „Uskutečněné objednávky a faktury“. Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, nebudete si ji moci stáhnout.
Snažím se zaregistrovat, ale nedovolí mi to uložit své údaje, dělám něco špatně?
Je možné, že jste v některém z polí nechali prázdné místo, a proto vám to nedovolí uložit vaše kontaktní údaje. Pokud jsou po kliknutí na tlačítko „ULOŽIT“ pole stále editovatelná, je to proto, že došlo k chybě a systém je nemůže potvrdit. Chcete-li zkontrolovat, ve kterých polích je chyba, klikněte na toto tlačítko a podívejte se na záhlaví sloupce 1. Přibližně na 3 sekundy se zobrazí červený dialog označující chyby. Pokud jej nevidíte současně s kliknutím, můžete jej oddálit stisknutím klávesy Control (⌘ na počítači Mac) + kolečka myši dolů.
Nedovolí mi to vybrat žádný způsob platby, proč?
Pravděpodobně nepřesahuje minimální částku objednávky, tedy 50€ + poštovné a balné.
Nevidím žádné možnosti dopravy - máte pokrytou veškerou dopravu?
Možná je to chyba systému. Kontaktujte nás prosím co nejdříve telefonicky nebo e-mailem.
Mám kupón, ale nevím, jak ho použít?
Nejprve musíte do košíku přidat požadované produkty a jejich množství. Jakmile tak učiníte, v přehledu košíku se vlevo od celkové částky zobrazí textové pole s názvem „Slevové kupóny“. Chcete-li je uplatnit, jednoduše do tohoto pole zadejte kód a klikněte na tlačítko „APPLY“ níže. Poté se vám sleva zobrazí ve spodním řádku seznamu produktů.
Měl jsem v košíku věci a teď se nezobrazují. Co se mohlo stát?
Váš košík je uložen lokálně ve vašem zařízení a ztratí se, pokud se odhlásíte ze svého účtu, takže to může být způsobeno několika faktory; pokud jste na stejném zařízení, mohli jste se odhlásit nebo jste procházeli v režimu inkognito. Zkontrolujte nastavení prohlížeče nebo se poraďte s technickým týmem. Stává se to také, pokud jste na několika kartách současně. Obnovte stránku a produkty se zobrazí.
Nakupuji poprvé, je k dispozici nějaká sleva?
V současné době máme v rámci přímé akce prodej po krabicích všech položek, kde je k ceně každé krabice již připočtena 20% sleva. Najdete na nich také výrobky s červeným nápisem nabídka. Tyto nabízené produkty mohou mít slevu až 40 %.
Existuje kromě slev na webových stránkách nějaká další sleva?
U objednávek nad 400 € doporučujeme vyžádat si individuální nabídku na [email protected], abychom pro vás mohli posoudit možné slevy.
Moje údaje v objednávce nejsou správné, změnil někdo mé údaje?
Při zadávání objednávky přes webové stránky nedochází k žádnému zásahu ze strany našeho týmu, takže je možné, že vaše údaje nebyly při zadávání objednávky vybrány správně. Před dokončením platby prosím zkontrolujte, zda jste vybrali správné dodací a fakturační adresy, a po zpracování objednávky zkontrolujte v e-mailu se shrnutím objednávky, zda jsou uvedené adresy správné. Pokud si přejete některou z nich změnit, dejte nám to prosím co nejdříve vědět telefonicky nebo e-mailem na adresu [email protected].
Mohu změnit doručovací adresu po odeslání objednávky?
Je nám líto, ale není možné ji bezplatně změnit.
Obnovil jsem heslo a nefunguje to, co mám dělat?
Pokud máte z jakéhokoli důvodu problémy s obnovením hesla, doporučujeme nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem na adrese [email protected], heslo obnovíme co nejdříve.
O nás
Jaká je otevírací doba společnosti?
Jsme vám k dispozici od pondělí do pátku od 9 do 14 hodin a od 16 do 19 hodin. S výjimkou státních svátků.
Máte fyzickou prodejnu, kam si mohu zajít nakoupit?
Omlouváme se, ale v současné době máme pouze logistické sklady ve Valencii, Madridu a Barceloně, nemáme žádnou fyzickou prodejnu, kde byste mohli nakoupit osobně.
Mohu požádat o vzorek?
Vzorky vám můžeme zaslat. Chcete-li tak učinit, napište nám na adresu [email protected] a uveďte, o které reference máte zájem, a my vám sdělíme, jak o ně požádat.
Jste výrobce nebo distributor?
Obojí, vyrábíme i distribuujeme výrobky.
Mohl by mě navštívit obchodní zástupce?
S lítostí vám musíme oznámit, že v současné době nemáme obchodní zástupce na ulici, ale můžete se na nás obrátit buď e-mailem, nebo telefonicky, vyřešíme všechny vaše případné nejasnosti ohledně výrobku a procesu nákupu.
Zanechal/a jsem svou e-mailovou adresu pro zaslání slevy a dosud jsem ji neobdržel/a…
Je to proto, abychom vás informovali o nabídkách, které děláme přesně a které mohou dosáhnout slevy až 40 %.
Je možný odběr ve skladu?
Vzhledem k tomu, že máme pouze logistické sklady, není možné si vaši objednávku vyzvednout, protože k tomu nemáme potřebnou infrastrukturu.
Je k dispozici online katalog ve formátu PDF nebo ve fyzické podobě?
Z ekologických důvodů nemáme papírový katalog. Nemáme ani katalog ve formátu PDF, protože za nejlepší možný katalog považujeme samotnou naši platformu. Máte k dispozici aktuální ceny, naše skladové zásoby v reálném čase a vždy můžete využít nabídky, které máme k dispozici.
Jsem distributor, máte nějaké speciální ceny nebo sazby?
Pokud chcete znát naše ceny pro profesionály, pošlete nám e-mail na adresu [email protected] a my vám zašleme požadované podklady.
Před několika dny jsem poslal e-mail na adresu [email protected], ale nedostal jsem odpověď…
Je pravděpodobné, že došlo k chybě na e-mailovém serveru; pokud jste odpověď neobdrželi, zkuste poslat stejný e-mail na adresu: [email protected].
Produkt
Cena v produktovém listu neodpovídá ceně v nákupním košíku. Proč?
V produktovém listu je tabulka, ve které je uvedena cena balíčku a cena balíčků, ze kterých je uplatněna sleva. Je možné, že cena, kterou jsem viděl v článku, je se slevou za nákup vyšší než částka uvedená v produktovém listu.
Hledám konkrétní výrobek, ale nemáte ho v katalogu, existuje nějaký jiný výrobek, který na webu nemáte?
Všechny výrobky, které máme, jsou ty, které jsou v prodeji na webu. Nemáme žádné jiné exkluzivní výrobky než ty, které najdete na webu.
Lze výrobky na webu přizpůsobit?
Pro přizpůsobení výrobků nám zašlete e-mail na adresu [email protected], ve kterém uvedete své kontaktní údaje, odkaz na výrobky, které si přejete přizpůsobit, a počet barev nebo logo, a my vám poskytneme odhad přizpůsobení.
Jaké je minimální množství pro personalizaci produktu?
Ne všechny výrobky lze personalizovat a minimální množství závisí na typu výrobku a požadovaném designu. Proto je nejlepší sdělit nám referenční číslo, minimální množství, které chcete, počet inkoustů a místo, kam má být výrobek doručen, abychom mohli vypočítat náklady na dopravu.
Mohu si koupit méně kusů v balení, než je uvedeno?
Z důvodu hygieny potravin není možné balení dělit. Z tohoto důvodu musíte zakoupit celé balení, tedy minimální možnou jednotku.
Jak mohu zjistit vlastnosti nebo rozměry výrobku a co když tam potřebné informace nejsou?
U všech našich výrobků jsou na webu uvedeny jejich technické údaje a popis. Pokud tam informace, které chcete vědět, nejsou, měli byste poslat e-mail na adresu [email protected] se svým dotazem a my vám co nejdříve odpovíme.
Vidím, že máte plastové tašky. Musím je účtovat?
V současné době musí být naše plastové tašky zpoplatněny, protože překračují minimální gramáž, aby byly osvobozeny od daně, a také procento recyklovaného plastu. Všechny naše plastové tašky jsou vyrobeny z primárního polyethylenu.
Stejný produkt jsem našel levněji na jiné webové stránce.
V Monouso se snažíme nabízet ty nejlepší produkty za nejnižší ceny. Pokud jste viděli nejlevnější cenu v jiném internetovém obchodě a chcete stejnou cenu, stačí nám dát vědět e-mailem na adresu [email protected] a sdělit nám, kde jste našli levnější cenu.
Obdržel/a jsem výrobek, se kterým nejsem spokojen/a, mohu jej vrátit nebo vyměnit za jiný?
Naším cílem je vše co nejvíce usnadnit a vzbudit maximální důvěru našich zákazníků, proto nabízíme obě možnosti. Pokud si přejete výrobek vrátit nebo vyměnit, dejte nám prosím vědět zasláním e-mailu na adresu [email protected]. Sdělte nám číslo objednávky, odkazy na výrobky, které chcete vrátit nebo vyměnit, a my vás budeme informovat o dalším postupu.
Mám zájem o výrobek, který není skladem, kdy bude opět k dispozici?
Zadejte prosím svou e-mailovou adresu do souboru výrobku a klikněte na „NOTIFY ME WHEN AVAILABLE“. Náš systém vás upozorní, až bude výrobek k dispozici. Pokud přesto chcete získat více informací, můžete nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem zaslaným na adresu [email protected].
I když se zdá, že máte skladem, při pokusu o přidání do košíku mi platforma hlásí, že není skladem. Co mám dělat? Kdy budete mít další?
To znamená, že máme výrobek, ale v menším množství, než chcete. V případě objednávek na objednávku nás musíte požádat o individuální nabídku a dodací lhůty e-mailem na adrese [email protected].
Které výrobky lze mýt v myčce nádobí?
Kromě výrobků pro opakované použití vydrží předměty vyrobené ze vstřikovaného PP (polypropylenu) určité mytí. U žádného výrobku, který není označen jako opakovaně použitelný, nedoporučujeme mytí v myčce nádobí.
Kde mohu zjistit, jakou hmotnost taška unese?
S politováním vás musíme informovat, že u našich výrobků neprovádíme testy odolnosti, protože ta závisí na mnoha dalších faktorech, jako je například úhlopříčka, hmotnostní rozdíly atd. Pokud si přejete, můžete nás požádat o vzorky a provést test sami.
Která víčka jsou kompatibilní s mým kalíškem nebo nádobou?
Příslušná víčka pro každou nádobu najdete v sekci „příslušenství“ víčka kliknutím na stejný článek. Pamatujte, že pokud se tato sekce nezobrazí, je to proto, že výrobek nemá kompatibilní víko, i když najdete jiné s podobným průměrem. Funguje to i obráceně, v této sekci si můžete prohlédnout sklenice kompatibilní s jednotlivými víky.
Existuje nějaká sekce, kde si mohu vybrat způsob přizpůsobení výrobku?
Ne, omlouváme se, ale toto je nutné provést zasláním e-mailu na adresu [email protected], protože se jedná o individuální nabídku a záleží na počtu barev, typu potisku, použitých materiálech, množství atd.
Některá skla jsou označena jako „Krystal“, jsou pevná?
Výraz sklo v tomto případě odkazuje na jeho průhlednost, která je podobná průhlednosti křišťálu. Neodkazuje však na jejich tuhost, která je dána typem plastu, z něhož je výrobek vyroben.
Který plast je nejtužší?
Nejtužším dostupným plastem je SAN, který vypadá jako sklo, ale má výhody plastu. Následuje polystyren (PS), který je průhledný, ale není příliš pružný, takže se může snadněji rozbít. Následuje PET, který je z plastů nejprůhlednější a používá se pro výrobu nealkoholických nápojů a minerálních vod. Nakonec je zde polypropylen (PP), který je velmi pružný, prakticky nerozbitný, ale nejméně průhledný ze všech a lze jej považovat za průsvitný.
Chyby
Objednávku jsem zadal před několika dny a ještě jsem ji neobdržel.
Zkontrolujte prosím, zda jste obdrželi e-mail „Souhrn objednávky“, který obsahuje podrobné informace o množství a částkách objednaných produktů. Pokud jste tento e-mail neobdrželi, zkontrolujte v části „Moje objednávky a faktury“, zda není nějaká objednávka v procesu nebo jako odeslaná. Pokud tam žádná objednávka není, je možné, že nebyla vygenerována. Pro více informací nás kontaktujte a my zkontrolujeme stav.
Zadal/a jsem objednávku a nějaký výrobek mi nedorazil nebo jsem obdržel/a méně, než jsem si objednal/a.
To může být způsobeno několika faktory (například zpožděním zásilky). Doporučujeme, abyste nás kontaktovali a prověřili váš případ, a to buď telefonicky, nebo e-mailem, zasláním e-mailu na adresu [email protected].
Obdržel jsem jiný produkt, než který jsem si objednal.
Zašlete nám prosím fotografie výrobku zaslaného na adresu [email protected] a uveďte číslo objednávky a referenční číslo objednaného výrobku.
Obdržel/a jsem menší sklenici, než jsem si objednal/a.
Sjednotili jsme měrné jednotky, především na objem v uncích (Oz) amerických a/nebo anglických výrobců. Nicméně kapacity sklenic uvedené na webových stránkách odpovídají maximální kapacitě a míry jsou správné. V popisu najdete kapacitu až po měřící značku.
Obdržel jsem menší plastové tašky košilky.
Rozměry tašek košilky jsou uvedeny včetně ucha na výšku a klínu na šířku. Vysvětlující obrázek rozměrů najdete jako druhý obrázek na produktovém listu.
Víčko z cukrové třtiny není vzduchotěsné.
Vzhledem k drsnosti materiálu není možné dosáhnout zcela vzduchotěsného uzavření. Pokud chcete u tohoto typu nádoby dosáhnout úplného utěsnění, měli byste zvolit plastové víko.